آخرین اخبار

قتل زن صاحبخانه با شیرینی مسموم نظافتچی سارق

نظافتچی بعد از بیهوش کردن زوج صاحبخانه همراه ۲ همدستش اموال آنها را غارت و فرار کرده بود.

اشتراک گذاری
19 اسفند 1402
کد مطلب : 12209

توازن

|

۱۴۰۲/۱۲/۱۹ ۱۳:۱۸:۴۵
|

|

نظافتچی بعد از بیهوش کردن زوج صاحبخانه همراه ۲ همدستش اموال آنها را غارت و فرار کرده بود.

|

۱۴۰۲/۱۲/۱۹ ۱۳:۱۸:۴۵

نظافتچی قلابی که با بیهوش کردن یک زن و شوهر با انگیزه سرقت، مرگ زن صابخانه را رقم زده است، همراه همدستانش دستگیر شد.

به گزارش اعتمادآنلاین، در پی اعلام گزارشی از سوی مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ قرچک مبنی بر سرقت از منزلی در روستای داوودآباد، ماموران بلافاصله در محل حاضر شدند و مشخص شد سارق یا سارقان با استفاده از دارو شاکی و همسرش را بیهوش و اقدام به سرقت از منزل آنان کردند. مرد صاحبخانه پس از به هوش آمدن متوجه شد حال همسرش مساعد نیست و او را به بیمارستان رساند اما زن جوان در آنجا فوت شد.

ماموران پلیس آگاهی پس از تحقیقات از شاکی متوجه شدند سارق با متوفی آشنا بوده و به عنوان نظافتچی به منزل آنها رفته و با دادن چند عدد کیک خامه‌ای هر ۲ نفر را مسموم و بیهوش و با همکاری ۲ همدست خود اقدام به سرقت وسایلی از قبیل یخچال، طلا، وجه نقد و گوشی موبایل به ارزش تقریبی ۵ میلیارد ریال کرده است.

ماموران پلیس آگاهی پس از بررسی صحنه و انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی و تخصصی و تحقیقات تکمیلی و پایش تصویری دوربین‌های مداربسته موفق به شناسایی مخفیگاه قاتل و و همدستانش شدند که پس از هماهنگی با مقام قضائی با انجام یک عملیات غافلگیرانه و منسجم ۳ سارق را دستگیر و برای تحقیقات به پلیس آگاهی شهرستان قرچک منتقل کردند.

متهمان دستگیر شده پس از انجام تحقیقات تکمیلی به جرم خود از طریق بیهوش کردن طعمه و در نهایت قتل اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و سپس با قرار مناسب روانه زندان شدند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × سه =